نوشته شده در 29 خرداد 1401، ساعت 08:00

پیشرفت در جامعه با ایجاد تحول در نگاه فرهنگیان، دانش اموزان و اولیا بر مبنای سند تحول بنیادین شکل می گیرد

پیشرفت در جامعه با ایجاد تحول در نگاه فرهنگیان، دانش اموزان و اولیا بر مبنای سند تحول بنیادین شکل می گیرد
خلاصه مطلب

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با ایجاد تحول در نگاه فرهنگیان، دانش اموزان و اولیا بر مبنای سند تحول بنیادین می توانیم شاهد‌ پیشرفت در آموزش و پرورش و بالطبع در جامعه باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با ایجاد تحول در نگاه فرهنگیان، دانش اموزان و اولیا بر مبنای سند تحول بنیادین می توانیم شاهد‌ پیشرفت در آموزش و پرورش و بالطبع در جامعه باشیم.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدخلیل عسکری در یکصدو چهل و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: سند تحول بنیادین، مبنای سیاست گذاری آموزش و پرورش فارس می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به اجرایی شدن سندتحول بنیادین افزود: ساختار درون سازمانی این مجموعه با توجه به زیر نظام های شش گانه سند شکل گرفته، کارگروه ها تشکیل و در این راستا اقداماتی انجام شده است.

عسکری گفت: با ایجاد تحول در نگاه فرهنگیان، دانش اموزان و اولیا بر مبنای سند تحول بنیادین می توانیم شاهد‌ پیشرفت در آموزش و پرورش و بالطبع در جامعه باشیم.

وی با ذکر فعالیت های انجام شده گفت:مسابقات ورزشی فرهنگیان با شرکت ۲۱ هزار فرهنگی برگزار شد که با رضایت مندی شرکت کنندگان همراه بود.

عسکری افزود: گردهمایی مشترک ائمه جمعه و مدیران آموزش و پرورش با همکاری دفتر امام جمعه و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در راستای هم افزایی و اجرای برنامه های هماهنگ، برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در راستای هماهنگی بهتر سازمان ها با آموزش و پرورش در راستای سندتحول بنیادین، قرارگاه برون سازمانی سند ایجاد و ایفای نقش می کند.

عسکری ضمن اشاره به اهمیت دانشگاه فرهنگیان خاطر نشان کرد: باید درکنارهم با اراده ی قوی برای بهبود کیفیت رفاهی و آموزشی این دانشگاه که از ضروریت و اهمیت ویژه ای برخوردار است، برنامه ریزی داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به سیاست های دولت در جهت محرومیت زدایی گفت: در راستای محرومیت زدایی در آموزش و پرورش ، قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب اموزشی برابر ایجاد شده که با حضور مسئولین بصورت هفتگی در مناطق محروم سعی در بررسی میدانی و تلاش جهت رفع مشکلات و آسیب های آن مناطق دارد.

پیشرفت در جامعه با ایجاد تحول در نگاه فرهنگیان، دانش اموزان و اولیا بر مبنای سند تحول بنیادین شکل می گیرد

ویراستار مدرسه
29 خرداد 1401، ساعت 08:00۲۰ دقیقه مطالعه
پیشرفت در جامعه با ایجاد تحول در نگاه فرهنگیان، دانش اموزان و اولیا بر مبنای سند تحول بنیادین شکل می گیرد
خلاصه مطلب

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با ایجاد تحول در نگاه فرهنگیان، دانش اموزان و اولیا بر مبنای سند تحول بنیادین می توانیم شاهد‌ پیشرفت در آموزش و پرورش و بالطبع در جامعه باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با ایجاد تحول در نگاه فرهنگیان، دانش اموزان و اولیا بر مبنای سند تحول بنیادین می توانیم شاهد‌ پیشرفت در آموزش و پرورش و بالطبع در جامعه باشیم.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدخلیل عسکری در یکصدو چهل و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: سند تحول بنیادین، مبنای سیاست گذاری آموزش و پرورش فارس می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به اجرایی شدن سندتحول بنیادین افزود: ساختار درون سازمانی این مجموعه با توجه به زیر نظام های شش گانه سند شکل گرفته، کارگروه ها تشکیل و در این راستا اقداماتی انجام شده است.

عسکری گفت: با ایجاد تحول در نگاه فرهنگیان، دانش اموزان و اولیا بر مبنای سند تحول بنیادین می توانیم شاهد‌ پیشرفت در آموزش و پرورش و بالطبع در جامعه باشیم.

وی با ذکر فعالیت های انجام شده گفت:مسابقات ورزشی فرهنگیان با شرکت ۲۱ هزار فرهنگی برگزار شد که با رضایت مندی شرکت کنندگان همراه بود.

عسکری افزود: گردهمایی مشترک ائمه جمعه و مدیران آموزش و پرورش با همکاری دفتر امام جمعه و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در راستای هم افزایی و اجرای برنامه های هماهنگ، برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در راستای هماهنگی بهتر سازمان ها با آموزش و پرورش در راستای سندتحول بنیادین، قرارگاه برون سازمانی سند ایجاد و ایفای نقش می کند.

عسکری ضمن اشاره به اهمیت دانشگاه فرهنگیان خاطر نشان کرد: باید درکنارهم با اراده ی قوی برای بهبود کیفیت رفاهی و آموزشی این دانشگاه که از ضروریت و اهمیت ویژه ای برخوردار است، برنامه ریزی داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به سیاست های دولت در جهت محرومیت زدایی گفت: در راستای محرومیت زدایی در آموزش و پرورش ، قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب اموزشی برابر ایجاد شده که با حضور مسئولین بصورت هفتگی در مناطق محروم سعی در بررسی میدانی و تلاش جهت رفع مشکلات و آسیب های آن مناطق دارد.